25 Ocak 2011 Salı

Park Jung Min: SS501'inki geçici bir veda.. Hayatıma son vermek istedim

Park Jung Min: SS501'inki geçici bir veda.. Hayatıma son vermek istedim



Solo olarak geri döndü. Kendi ismi "Park Jung Min" ile solo olarak ayakta duruyor SS501 üyesi, sıdasışı bir havası var. Hala herzamanki gibi farklı ve yumuşak bir sese sahip olmasına rağmen "Not Alone" derken yüzü kararlı görünüyor. "Not Alone" ilk solo albümünün adı ve Park Jung Min'de öyle.





Park Jung Min'in ana şarkısı "Not Alone" muhteşem orkestranın göze çarptığı bir şarkı. Özellikle giriş güçlü ve hüzünlü violin melodisi onun aglayışlarını/haykırışlarını temsil ediyor. Bu albümü hazırlarken her müziğe her şarkıya içtenliğini koydu.

"Binden fazla melodi duymama rağmen şarkı sözlerini 1 seferde yazdım. Baslangıçta tabiat anaya teşekkür etmek hakkında yazmak istedim ama sonra çok gösterişli olacak gibi geldi (gülüyor). Sarkıcıyı etkileyemeyen bir şarkı dinleyicilerin kalplerinede dokunamaz, bunu tecrübe ederek öğrendim. Bu yüzden sonunda gerçek duygularımı yazdım. Bu benim normal olduğum her günüm için minnettar olmam gerektiğini farketmemi sağladı."




12 kilo verdi. Belirginleşen gurur duyulacak bir çene yapısı ve kasları ile konuşkan Park Jung Min hayranlarına yeni bir söz verdi. "My day is Christmas everyday" sarkısının sözleri hayranlarının ona gönderdiği aşk mektuplarından oluşuyor.

"Gözlerindeki o yorgun ifade hep içimde kalıyor. Nefesinden başka, suretinide göremiyor ve kalmani saığlayamıyorum (Not Alone sözleri)" zor zamanlarını ifade ediyor. "Biliyormusun? Sen benim için özel birisin (Do you know? Sözleri)" itirafı. "Hm cok mutluyum, herseyin muhteşem. Uyurken bile bazen seni görüyorum ve heyecanlanıyorum. Bu yüzden seninle birlikte olduğumda, her günüm Noel" (My day is Christmas everyday sözleri). Solo müzisyen "Park Jung Min"i meydana getiren şey hayranlarına olan sevgisi.

Eğer ana şarkı "Not Alone" SS501 müziğinin devamıysa, 2. Sarki "Do you know?" kendi ismi "Park Jung Min"in tutku ve müzik tarzını içeren bir şarkı. Alternatif rock müziğinin içinde olan romantik british-pop sound'u bu şarkıyı çekici kılıyor. Park Jung Min sadece sözlerini yazmakla kalmayıp yapımınada katıldı. Daha yoğun calışmasına sebep olan şey beş kişi değil de "yalnız" oluşunun getirdiği yük mü?

"Beşimiz yaparken şimdi herşeyi kendim yapıyor olmam... Bunun herkesin gelişirken içinden geçmesi gereken bir süreç olduğunu düşünüyorum. Şimdi bile hala buna meydan okuyan bir evrede olsam bile, yavaş ve düzenli bir şekilde kendi tarzımı bulabilir miydim? (Gülüyor). "İyi yapmalıyım", "Birşeyler sergilemeliyim" gibi şeyler düşünmektense, yavaş yavaş güçleneceğimi düşünüyorum. Başkalarının bana yaslanabilmesi/güvenebilmesi için güçlenmek zorundayım. Böyle harika bir insan olmak istiyorum. (Herşey) daha çok zorlaştığında pes edeceğimi sanmıyorum, kendi başıma neler yapabileceğimi öğrendiğim zamanları düşüneceğim."

Elif.07@korea-fans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder